خبرنگاران کلهر: جدایی انصاری به ضرر پرسپولیس است

به گزارش وبلاگ مستر، تهران- خبرنگاران- کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: امیدوارم کادرفنی پرسپولیس تصمیم به حفظ محمد انصاری بگیرند زیرا این بازیکن متعصب، می تواند یاری حال تیم در طول فصل باشد.

خبرنگاران کلهر: جدایی انصاری به ضرر پرسپولیس است

محمود کلهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مستر در مورد آغاز هفته نخست لیگ برتر فوتبال، گفت: پرسپولیس شرایط بسیار خوبی برای هفته اول رقابت های لیگ برتر دارد و می تواند به راحتی این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: سایپا تیم جوانی است و تیم های جوان همواره خطرناک هستند. پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا را در پیش رو دارد و این می تواند انگیزه زیادی به این تیم بدهد. در مجموع شرایط پرسپولیس برای این مسابقه بهتر از سایپا است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بی تردید بازهم مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر و به احتمال فراوان قهرمان آسیا خواهد بود زیرا هیچ تیمی شاید در آسیا به هماهنگی پرسپولیس وجود نداشته باشد. این تیم بسیار هماهنگ است و این موضوع اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به جدایی بعضی بازیکنان از پرسپولیس گفت: ای کاش شجاع خلیل زاده هم در کنار این تیم بود و اگر او حضور داشت بدون شک قهرمان آسیا می شدیم اما خوشبختانه بازیکنان جانشین خوبی برای پر کردن جای او وجود دارند و می توانند یاری حال گل محمدی باشند.

کلهر تاکید نمود: امیدوارم گل محمدی، محمد انصاری را حفظ کند زیرا او در دو پست مهم می تواند یاری حال پرسپولیس باشد. انصاری بارها توانایی بالای خود را نشان داده و مطمئن هستم او بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت با آمادگی بالا به مسابقات باز خواهد گشت.

وی با اشاره به شرایط پرسپولیس در درون دروازه گفت: خوشبختانه پرسپولیس 2 دروزاه بان بسیار خوب دارد که خیال ما را راحت کردند. پرسپولیس در همه پست ها بازیکنان خوبی دارد و به اعتقاد من خط هافبک پرسپولیس بهترین خط هافبک آسیا است.

تیم فوتبال پرسپولیس روز آدینه در هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور باید از ساعت 16:30 به مصاف سایپا برود.

راهنمایی تیم فوتبال پرسپولیس برعهده یحیی گل محمدی و راهنمایی سایپا برعهده ابراهیم صادقی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کلهر: جدایی انصاری به ضرر پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کلهر: جدایی انصاری به ضرر پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید