حمله توئیتری طرفداران برایتون، جهانبخش به درد ما نمی خورد! خبرنگاران

به گزارش وبلاگ مستر، طرفداران برایتون در توئیتر به علیرضا جهانبخش حمله کردند و از مدیران این باشگاه خواستند تا او را کنار بگذارند.

حمله توئیتری طرفداران برایتون، جهانبخش به درد ما نمی خورد! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مستر، علیرضا جهانبخش در شکست 1-2 دیشب تیمش مقابل منچستریونایتد تنها 3 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و طبیعتا در فرصت کمی که در اختیارش قرار بود نمی توانست معجزه کند اما از دید طرفداران برایتون، علیرضا کماکان یکی از مسائل تیم گراهام پاتر محسوب می گردد و برایتون باید هر چه زودتر بازیکن ایرانی اش را کنار بگذارد.

در سایت northstandchat که مربوط به طرفداران برایتون است، بعضی از طرفداران این تیم مدعی شده اند یکی از تصمیمات قابل دفاع گراهام پاتر، عدم استفاده از علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی است چرا که این بازیکن به درد برایتون نمی خورد.

در توئیتر هم شاهد حملات عجیب به جهانبخش هستیم. تعدادی از طرفداران برایتون از پاتر به خاطر اینکه در دقایق آخر بازی جهانبخش را وارد زمین کرد، انتقاد کردند. از دید آنها، در شرایطی که تیمشان از منچستر عقب بوده و به گل نیاز داشته، ورود علیرضا به میدان بدترین تصمیم ممکن از سوی پاتر بوده است!

یکی از طرفداران برایتون توئیت زده است: به محض ورود جهانبخش به زمین، تلویزیون را خاموش کردم.

توئیتی که 243 لایک خورده و وقتی یک کاربر ایرانی به آن واکنش داده، طرفدار برایتون به این نکته اشاره نموده که جهانبخش بازیکن مناسبی برای برایتون و فوتبال انگلیس نیست و بهتر است به هلند برگردد تا در آنجا دوباره روزهای خوبی را تجربه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمله توئیتری طرفداران برایتون، جهانبخش به درد ما نمی خورد! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله توئیتری طرفداران برایتون، جهانبخش به درد ما نمی خورد! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید