اظهارات سرمربی پورتو درباره علت نیمکت نشینی طارمی و حذف از اروپا

به گزارش وبلاگ مستر، سرمربی پورتو درباره حذف تیمش از لیگ اروپا در پی تساوی برابر لیون فرانسه و علت نیمکت نشینی بعضی بازیکنان از جمله مهدی طارمی صحبت کرد.

اظهارات سرمربی پورتو درباره علت نیمکت نشینی طارمی و حذف از اروپا

به گزارش وبلاگ مستر، پورتو بامداد امروز (آدینه) در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میهمان لیون فرانسه بود و با کسب تساوی یک - یک حذف شد. پورتو در بازی خانگی دور رفت یک بر صفر شکست خورده بود.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو پس از این بازی گفت: ما در فرانسه شکست نخوردیم و در واقع بازی را در خانه از دست دادیم. هنوز دو جام قهرمانی در پرتغال به جای مانده و جاه طلبی مان برای کسب این عناوین همواره برای ما یکسان است.

وی درباره تغییرات زیاد ترکیب پورتو در ملاقات برابر لیون فرانسه از جمله نیمکت نشینی مهدی طارمی که از دقیقه 75 وارد زمین شد، گفت: فکر کردم که می بایست این کار را انجام دهم. هر بازیکنی هم که از ابتدا بازی را آغاز کرد به من این اطمینان را برای رسیدن به پیروزی برابر لیون داده بود. ما در 11 روز 4 بازی انجام دادیم و بازیکنانی که بیشترین دقایق در زمین حضور داشتند در بازی رفت به میدان رفته بودند. متوجه شدیم در این بازی پایین تر از آن سطحی که می توانستیم ارائه دهیم، بودیم. اکنون مسئولیت بزرگی برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی پرتغال داریم. من پس از بازی با بازیکنان پورتو در رختکن صحبت کردم و با وجود ناامیدی به آنها تبریک گفتم. هوادار تعریف کردن نیستم اما بازیکنانم باید فداکار، مصمم و جاه طلب باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اظهارات سرمربی پورتو درباره علت نیمکت نشینی طارمی و حذف از اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات سرمربی پورتو درباره علت نیمکت نشینی طارمی و حذف از اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید