حضور نمایش های کانون در جشنواره تئاتر مقاومت

به گزارش وبلاگ مستر، خبرگزاری خبرنگاران- دو نمایش از تولیدات مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در بخش غیر رقابتی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت حضور دارند.

حضور نمایش های کانون در جشنواره تئاتر مقاومت

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مستر، نمایش ژنرال ها به نویسندگی و کارگردانی آقای امیر مشهدی عباس و آرزو های یک موش کور به نویسندگی آقای سعید ابک و کارگردانی آقای وحید نفر، عنوان های این دو نمایش کانون هستند که در بخش غیررقابتی جشنواره هفدهم تئاتر مقاومت اجرا خواهند داشت.

نمایش ژنرال ها داستان کودکی جنگ زده را روایت می نماید که در میان خودخواهی دو ژنرال دشمن قرار می گیرد. ژنرال ها می خواهند محل زندگی دختربچه را به میدان جنگ تبدیل نمایند. اما دخترک فقط اجازه می دهد در آن محل بازی نمایند. ژنرال ها نقشه ای می کشند تا در قالب بازی به جنگ خود ادامه بدهند که...

نمایش آرزو های یک موش کور در یک شب مهتابی شروع می گردد، وقتی موش کور کوچکی تصمیم می گیرد از خانه اش در زیرزمین بیرون برود و در پی آرزویش که دیدن خورشید است برود. در جهت خود با حیوانات جنگل روبه رو شده و ماجرا های شگفت انگیزی برای موش کور اتفاق می افتد.

بر همین اساس، ستاد برگزاری این رویداد هنری 10 نمایش را به عنوان برگزیده بخش غیررقابتی کودک و نوجوان هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت معرفی کرد.

یادآوری می گردد مرحله پایانی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت آذر سال 1399 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حضور نمایش های کانون در جشنواره تئاتر مقاومت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نمایش های کانون در جشنواره تئاتر مقاومت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید