تکرار تراژدی مظلومیت لرستان؛ خیبر مثل گهر خارج استان

به گزارش وبلاگ مستر، خبرنگاران/لرستان به دنبال خرید امتیاز یک تیم دسته اولی، مسئولان تیم خیبر با اصحاب رسانه نشست همفکری و خبری برگزار کردند.

تکرار تراژدی مظلومیت لرستان؛ خیبر مثل گهر خارج استان

این نشست که امروز بیست و سوم آبان ماه برگزار گردید، مسئولان تیم خیبر خواسته هایی داشتند و از کمبود زیرساخت ها گلایه کردند و اینکه هیچکدام از مسئولان استان قبل و بعد از خرید امتیاز تیم اروند خرمشهر حتی یک تماس با آنان نگرفته اند.

مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر خرم آباد در ابتدای این نشست تاکید نمود: مهمترین نکته برای ما آینده است و خیلی به گذشته فکر نمی کنیم. با وجود سختی ها و کارشکنی ها این اتفاق خوب رخ داد و ما توانستیم امتیاز لیگ یکی را جذب کنیم و امیدواریم بتوانیم کارهای بزرگتری برای لرستان انجام بدهیم.

وی اظهار کرد: ما از همان سال قبل که ورود کردیم اولین چیزی که خیلی به آن تاکید داشتیم داشتن یک زمین تمرین خوب بود اما متاسفانه هرگز در این زمینه با ما همکاری نشد.

حتی یک مسئول به ما زنگ نزد!

عبدی توضیح داد: در خیلی از مواقع ما برای یک زمین تمرین، اسیر بروکراسی اداری می شدیم و باید بگویم که متاسفانه این مسائل خیلی مجموعه تیم را اذیت می نماید.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد تاکید نمود: حتی یک مسئول از استان در حین و پس از خرید امتیاز تیم لیگ یکی به ما زنگ نزده و شاید تفاوت فوتبال و لیگ یک یا دو را متوجه نیستند و اینکه نمی دانند فوتبال چه کاری می تواند انجام دهد و در بین مردم چه شور و اشتیاقی ایجاد می نماید.

به دنبال کمپ تمرینی هستیم

وی با اشاره به اینکه برای مجموعه ورزشی سبزی پرور خرم آباد خیلی کوشش کردیم که آن را در اختیار ما قرار دهند تا احیا کنیم اما پیروز نشدیم، توضیح داد: همچنان به دنبال این هستیم که یک کمپ تمرینی داشته باشیم و همین حالا هزینه های گزافی برای تمرین در تهران پرداخت می کنیم چون اینجا زمین تمرین مناسب وجود ندارد.

عبدی افزود: با توجه به کمبودهایی که استادیوم تختی خرم آباد دارد نمی توانیم در دو، سه بازی اول خانگی میزبان باشیم و انتظار ما این است حالا که هزینه می کنیم مسئولان استان شرایط و زیرساخت ها را فراهم نمایند.

هدف مان رتبه تک رقمی خیبر است

عبدی در خصوص جذب بازیکنان جدید اظهار کرد: همانطور که می دانید ما ابتدا تیم را برای لیگ دسته دوم بستیم و آقای روانخواه سرمربی تیم معتقد است که به بازیکن جدید احتیاج نداریم. سال جاری هدف ما این است که رتبه خیبر تک رقمی باشد و سال های بعد به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم.

مالک اسبق باشگاه داتیس اظهار داشت: سهمیه لیگ دست دوم خیبر نیز به یک استان دیگر واگذار می گردد. در بحث امتیاز تیم اروند برای فوتبال گیلان احترام قائل هستیم اما واقعاً این امتیاز حق ما بود و اگر ما هم نمی خریدیم دو استان دیگر پای کار بودند و آن را خریداری می کردند.

وی در پاسخ به پرسشی که اگر خیبر فوتبالی به لیگ دسته اول صعود می کرد بهتر نبود؟ گفت: این حق را داشتیم که فصل قبل به لیگ دسته اول صعود کنیم اما بدشانسی آوردیم و یکسری اتفاقات رخ داد که نمی خواهم الان در خصوص آنها صحبت کنم و این چنین نیست که ما بخواهیم غیر فوتبالی به یک لیگ بالاتر صعود کنیم.

تیم امید خیبر در پارک تمرین می نماید

عبدی در خصوص تیم های پایه خیبر نیز گفت: ما برای تمام رده های سنی برنامه داریم اما واقعیت این است که ابتدا باید زیرساخت ها را مهیا کنیم . الان تیم امید ما در پارک تمرین می نماید و این در حالی است که تیم های استان های دیگر دائم تمرین دارند اما در لرستان این اجازه را به علت کرونا نمی دهند.

خیبر سمبل و نماد اجتماعی لرستان است

مالک باشگاه خیبر خرم آباد در ادامه صحبت هایش گفت: به دنبال تعامل با صدا و سیما هستیم که بازی های خیبر به صورت مستقیم پخش گردد و این حق مسلم طرفداران است که بازی تیم مورد علاقه خود را از تلویزیون تماشا نمایند. خیبر سمبل و نماد اجتماعی لرستان است و همه باید در حد توان به این تیم یاری نمایند.

وی گفت: یک زمانی دو مربی کروات را برای استعدادیابی می خواستم به لرستان بیاورم اما مدیرکل وقت ورزش و جوانان امکاناتی به ما نداد و مخالفت کرد، الان آن مدیر بازنشسته شده و استعدادیابی همچنان در استان ما مغفول مانده است.

پرچم کشورهای دیگر را به استادیوم نمی آوریم

عبدی با اشاره به این که خیبر تیم ریشه داری است، تاکید نمود: ما طرفداران زیادی در سراسر کشور و به ویژه غرب ایران داریم. هیچ وقت پرچم کشورهای دیگر را به استادیوم نمی آوریم و دنبال حواشی نیستیم و می خواهیم به بقیه تیم ها نشان بدهیم که هواداری در چارچوب قوانین کشور هستیم و هدف ما این است که نشان بدهیم ما با بقیه تیم ها در بحث هواداری چه تفاوت هایی داریم.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد گفت: همزمان با رونمایی از لباس تیم، فروشگاه خیبر رسماً افتتاح می گردد. اپلیکیشن خاصی طراحی نموده ایم و سایت باشگاه هم آماده شده و در بحث الکترونیکی برنامه هایی داریم.

هیچ زمین استانداردی در لرستان وجود ندارد

در ادامه حسین اسدی پور، قائم مقام مالک باشگاه خیبر گفت: در راستای سالم سازی، یکپارچه سازی، هماهنگی و... کارهای زیادی انجام داده ایم و به دنبال این هستیم که نشان بدهیم خیبر یک باشگاه فرهنگی ورزشی است.

وی با اظهار نارضایتی از کمبود امکانات در لرستان، توضیح داد: زمین تمرین مناسب نداریم و تیم های ما در رده های سنی مختلف در این خصوص با مسائلی روبرو هستند.

اسدی پور نیز به برگزاری چند ملاقات ابتدایی خیبر خارج از لرستان اشاره نمود و افزود: استادیوم تختی خرم آباد مسائلی دارد و می خواهیم این مسائل در اسرع وقت برطرف شوند تا بتوانیم ملاقاتهای خانگی را در خرم آباد برگزار کنیم.

وی بیان نمود: متاسفانه هیچ زمین استانداردی در لرستان وجود ندارد که ما برای برگزاری ملاقاتهای خانگی از آن استفاده کنیم.

اسدی پور با بیان اینکه خطوط قرمز ما پیشکسوتان هستند، تاکید نمود: ضمن حفظ حرمت باید از ظرفیت آنان استفاده کنیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

استادیوم تختی شرایط میزبانی رقابت های لیگ دسته اول را ندارد

در ادامه ولی الله خسروی، مدیرعامل باشگاه خیبر و رئیس هیئت فوتبال لرستان گفت: وقتی تیمی به یک لیگ بالاتر می آید احتیاج به زیرساخت های خاصی دارد که متاسفانه در بحث زمین ما با مسائلی روبرو هستیم.

وی توضیح داد: استادیوم تختی خرم آباد در حال حاضر شرایط میزبانی رقابت های لیگ دسته اول را ندارد که باید نواقص آن را برطرف کنیم و در این راستا اقداماتی در حال اجرا است.

خسروی یادآور شد: چالش هایی در بحث چمن این استادیوم داریم که یک ماه زمان می برد و حداکثر سه بازی خانگی را باید بیرون از خانه انجام بدهیم.

به گزارش وبلاگ مستر، تیم گهر دورود سال 91 به دوازدهمین دوره لیگ برتر ایران صعود کرد و نخستین تیم لرستانی بود که جواز حضور در این لیگ را به دست آورد اما به علت نبود استادیوم استاندارد یک نیم فصل بازی های خودش را در استادیوم سایپای کرج برگزار کرد و آن موقع مظلومیت لرستان بیشتر نمایان شد.

حالا پس از هشت سال، لرستان همچنان استادیوم استاندارد ندارد و خیبر باید بازی های خانگی اش را در زمین دیگری برگزار کند و همین نشان می دهد که لرستان چقدر مظلوم و محروم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تکرار تراژدی مظلومیت لرستان؛ خیبر مثل گهر خارج استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار تراژدی مظلومیت لرستان؛ خیبر مثل گهر خارج استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید