دوچرخه سواری

چرا با تور سفر کنیم؟

چرا تورها گزینه خوبی برای مسافران هستند؟برخی افراد سفرهای انفرادی را ترجیح می دهند و برخی دیگر سفر با تور را انتخاب می نمایند. در این مطلب قصد داریم مزایای سفر رفتن با تور را از زبان یک مسافر حرفه ای بشنویم، با خبرنگاران همراه باشید.

10 اردیبهشت 1401

تجهیزات سفر: گیره نگهدارنده دوربین

کپچر (Capture Clip) حمل دوربین بر روی بند کوله پشتی، کمربند یا کیف را برای شما امکان پذیر کرده است. این گیره نگهدارنده دوربین از جنس آلومینیوم و نایلون تقویت شده با شیشه است و ایمنی بسیار بالایی دارد. برای آشنایی با کپچر در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

17 بهمن 1400

لحظه به لحظه با روز هفتم پارالمپیک 2020 توکیو، جوانمردی و متقیان با رکوردشکنی به مدال طلا رسیدند، بیابانی در کامپوند نقره ای شد

هفتمین روز از بازی های پارالمپیک 2020 توکیو با قهرمانی ساره جوانمردی در تیراندازی و هاشمیه متقیان در پرتاب نیزه و کسب مدال نقره به وسیله رمضان بیابانی در تیراندازی با کمان پیگیری شد.

10 شهریور 1400

شروع فرایند انتخاباتی فدراسیون ها با ثبت نام از کاندیداهای اسکیت

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته با برگزاری انتخابات 16 اسفندماه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پرونده مجامع انتخاباتی فدراسیون ها در وزارت ورزش بسته شد. حالا این وزارتخانه بعد از گذشت بیش از یک ماه رسیدگی به امور انتخاباتی فدراسیون ها را از سر گرفته...

14 اردیبهشت 1400

تپه های سراب قنبر کرمانشاه از وجود زباله ها پاکسازی شد

محمد رضا نقدی در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: پاکسازی تپه های سراب قنبر با هدف زیباسازی محیط زیست و ایجاد محیطی با نشاط و زیبا برای تفرج مردم توسط دوستداران طبیعت پاکسازی و با همت اعضای گروه پیغام آوران اردیبهشت نهال های آن آیباری شد.

15 فروردین 1399

چرا باید به کشورهای شاد دنیا سفر کنیم؟

خبرنگاران: به دنبال مقصدی خوب برای مسافرت هستید که مناظر زیبایی داشته و مردمانش هم مهربان و محبت آمیز باشند؟ توصیه می کنیم یکی از پیشنهادهای گزارش شادی دنیا را انتخاب کنید.

29 آذر 1398