گاتزتا: رونالدو خواستار تمدید قرارداد با یوونتوس شد

به گزارش وبلاگ مستر، یک منبع خبری در ایتالیا مدعی شد که ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس نه تنها خیال ترک این تیم را ندارد بلکه آماده تمدید قراردادش با این تیم است.

گاتزتا: رونالدو خواستار تمدید قرارداد با یوونتوس شد

به گزارش وبلاگ مستر، نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشت که ژرژ مندز مدیربرنامه های کریستیانو رونالدو از یوونتوس درباره امکان تمدید یک ساله قرارداد این ستاره پرتغالی سؤال پرسیده است.

قرارداد فعلی رونالدو تا خاتمه فصل آینده اعتبار دارد و با توجه به ناکامی این تیم برای فتح لیگ یا لیگ قهرمانان اروپا، برآورد هایی درباره احتمال جدایی ستاره پرتغالی از بانوی پیر شکل گرفت اما طبق ادعای گاتزتا، رونالدو نه تنها نمی خواهد برود بلکه خواستار تمدید یک ساله قراردادش و ماندن در تورین تا سال 2023 شده است.

پیش از انتشار این خبر به وسیله گاتزتا، زمزمه هایی مبنی بر شروع مذاکرات رونالدو با یووه برای تمدید قرارداد فی مابین در ابتدای جاری شنیده می شد که البته شبکه اسکای اسپورت ایتالیا آنها را تکذیب نموده بود. اکنون نشریه گاتزتا نوشته است که مذاکرات برای تمدید قرارداد میان طرفین شروع نشده است اما باشگاه یوونتوس آگاه شده که رونالدو مایل به تمدید قراردادش تا سال 2023 است.

مدیران یوونتوس آگاه هستند که مندز، رونالدو را به باشگاه های دیگری مانند پاری سن گرمن و منچستریونایتد هم پیشنهاد داده است اما ظاهراً هیچ یک از آنها فعلاً تمایلی به جذب این بازیکن 36 ساله ندارند. باشگاه یوونتوس از مندز برای تصمیم گیری درباره رونالدو وقت خواسته چرا که پرداخت حقوق 31 میلیون یورو در سال رونالدو با شرایط مالی کنونی باشگاه فشار زیادی به بانوی پیر وارد می آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گاتزتا: رونالدو خواستار تمدید قرارداد با یوونتوس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاتزتا: رونالدو خواستار تمدید قرارداد با یوونتوس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید