نکونام: فولاد این بستر را دارد که سال آینده مدعی قهرمانی باشد، هیچ موقعیتی به پرسپولیس ندادیم، برنده بازی داور بود

به گزارش وبلاگ مستر، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با تمجید از داوری بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت که در این بازی موقعیتی به سرخپوشان نداده اند.

نکونام: فولاد این بستر را دارد که سال آینده مدعی قهرمانی باشد، هیچ موقعیتی به پرسپولیس ندادیم، برنده بازی داور بود

به گزارش وبلاگ مستر، جواد نکونام پس از تساوی بدون گل فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: موقعیتی به حریف ندادیم و پرسپولیس هیچ ضربه در چارچوبی نداشت. فقط دو شوت نصفه و نیمه بود که فکر می کنم در فوتبال طبیعی است. تیم های پُرمهره در همه بازی ها موقعیت سازی می نمایند و حریف را تحت فشار می گذارند، اما در نیمه اول اینقدر بابرنامه بازی کردیم که اگر در پاس های آخر دقت می کردیم، می توانستیم فرصت گلزنی داشته باشیم یا در ضربات ایستگاهی به حریف ضربه بزنیم. بازی سنگینی برای دو تیم بود. پرسپولیس تیمی پُرمهره است و یکی از قدرت های آسیاست.

وی با تمجید از داور مسابقه گفت: با توجه به اتفاقاتی که اتفاق افتاده است، وحید کاظمی برنده بازی بود و قضاوتی فوق العاده انجام داد. بازی بسیار درگیرانه، فیزیکی و سنگین بود که هر دو تیم از قضاوت کاظمی رضایت داشتند. او عالی و بی نقص بود. من از کاظمی تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه شاگردانش زحمت می کشند، گفت: مشکل مان این بود که در سه هفته متوالی، بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم و هفته گذشته تیمی که نداشتم، قوی تر از تیم داخل زمین بود. مقابل مس رفسنجان بازیکن تعویضی نداشتیم و در آخر بازی، چهار مدافع چپ به زمین آوردیم. دست مان در این مسابقه خالی بود. عدم تمرکز در دقایق پایانی و سوت هایی که زده شد، حریف را صاحب فرصت گلزنی کرد و باختیم.

وی با بیان اینکه همه فرایند رو به رشد فولاد پس از تعطیلات لیگ برتر را مشاهده می نمایند، اعلام کرد: بازی سختی داشتیم و تمرین، بازی کردن و ریکاوری در دمای 50 درجه سخت است. از چهار مسابقه، سه بار در این گرما به میدان رفتیم که دو بازی مقابل تیم های مدعی و پُرمهره پرسپولیس و سپاهان بود. برابر نفت مسجدسلیمان هم به میدان رفتیم که گلزنی به این تیم واقعاً سخت است. کوشش می کنیم بازی های قابل قبولی ارائه کنیم و نتیجه بگیریم. امیدوارم با تمرکز کافی در چهار بازی به جامانده به میدان برویم و لیگ را با صندلیی مناسب تمام کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره غیبت فرشاد احمدزاده توضیح داد: پس از بازی با مس رفسنجان، احمدزاده به علت بازی روی چمن مصنوعی و فشار بازی با سپاهان، دردی از ناحیه کشاله احساس می کرد که MRI گرفت و چیز مهمی نبود. احمدزاده بازیکن مهمی است و کوشش کردیم او را برای دیدارهای آینده حفظ کنیم. احمدزاده در دیدارهای آینده به تیم یاری می نماید و او را در این هفته ها خواهیم داشت.

نکونام در خصوص غیبت محسن فروزان مقابل پرسپولیس گفت: غیبت او فنی بوده است. احسان مرادیان عملکرد خوبی داشته است و در این مسابقه بازی کرد.

وی در خصوص اعتراض مربی پرسپولیس به چمن بلند استادیوم شهدای فولاد گفت: خودمان هم از این چمن ناراضی هستیم و مقابل نفت همین مشکل را داشتیم. وقتی چمن خوزستان و کشورهای این منطقه را کوتاه می نمایند، زرد می گردد و نمی توان آن را کوتاه کرد. این چمن پُرپشت است و اگر کوتاه گردد، اینگونه می گردد. چمن را تا حد ممکن کوتاه کردند و ما هم سه بازی متوالی در این استادیوم داریم که به خستگی تیم اضافه می نماید. شرایط برای ما خوب نیست و چمن در بازی با تراکتور بلندتر هم بود. امیدوارم سال جاری را به خوبی و خوشی تمام کنیم تا سال بعد چمن بهتری داشته باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص انتظار فوتبالدوستان خوزستانی برای سهمیه آسیایی توضیح داد: برنامه سال گذشته ما این بود که صندلی تیم را ارتقا بخشیم که توانستیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. سال جاری هم کوشش خود را خواهیم کرد. یک نیم فصل در نساجی و دو سال در باشگاه عظیم فولاد مربیگری کردم. این توقعات برای من خوشایند و سخت است. به مردم خوزستان قول می دهم تا روزی که اینجا هستم، به همراه مدیریت باشگاه تمام کوششم را می کنم تا برای مردم خوزستان که فولاد دلخوشی آنهاست، برترین نتایج را بگیریم.

نکونام با اشاره به اشتباهات داوری علیه فولاد خوزستان گفت: قولی نمی دهیم، اما همه بازی ها را به چشم یک فینال می بینیم و قطعاً برترین عملکرد را ارائه می کنیم. مقابل نساجی و سایپا شکست خوردیم و هر دو داور محروم شدند، اما این موضوع به درد ما نمی خورد. جایی که داوری خوب باشد، تشکر می کنیم و جایی که ایراد باشد، نقدها خود را مطرح می کنیم. فوتبالی صحبت می کنیم و بی احترامی نمی کنیم یا تهمتی نمی زنیم.

توقع ما این است که برترین داوران را برای همه تیم ها بگذارند و همه را به یک چشم نگاه نمایند.، وی ضمن بیان این جمله اسم کرد: اگر اشتباهی برای تیمی اتفاق افتاده یا خیر، به هفته بعد مربوط نیست و امیدوارم قضاوت ها همین گونه باشد. همه داوران زحمت می کشند و ان شاءالله همه با هم یاری کنیم تا فوتبال ما پیشرفت کند.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه ای برای فصل آینده به باشگاه ارائه نموده است یا خیر، اعلام کرد: خیر. نه برنامه ای خواسته شده است و نه برنامه ای دادیم. باشگاه تصمیم گیرنده است و باید ببینیم سال آینده شرایط چگونه پیش می رود. سه سال است که در خدمت فولاد هستم و تمام کوشش خود را کردم تا برترین عملکرد را داشته باشم. هر مربی به اینجا بیاید، باعث افتخار اوست. فولاد این بستر را دارد که سال آینده با این تیم و کمی تغییرات، مدعی قهرمانی باشد. امیدوارم پنجره نقل وانتقالاتی باز گردد.

نکونام با اشاره به بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی فولاد خوزستان گفت: این فصل مظلوم ترین تیم بودیم و بیشترین ضرر را در پنجره نقل وانتقالات کردیم. اگر مانند سال گذشته می توانستم سه یا چهار بازیکن بگیرم، تیم من شرایط خیلی بهتر و روان تری پیدا می کرد که متأسفانه این اتفاق رخ نداد و ضربه خوردیم. امیدوارم فولاد در سال های آینده پیروز باشد و این آرزوی قلبی من است. فولاد جایی است که من کار کردم و به آن عِرق دارم.

وی در ادامه گفت: طرفداران فولاد را دوست دارم، از صمیم قلب به آنها احترام می گذارم و از همه طرفداران تشکر می کنم. آنها اینقدر شرایط خوبی ایجاد کردند که بازیکنان ما باید بدانند در چه تیمی هستند و پیراهن چه تیمی بر تن دارند. جای فولاد و فوتبال خوزستان همواره بالای جدول است و امیدوارم همواره در این صندلی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نکونام: فولاد این بستر را دارد که سال آینده مدعی قهرمانی باشد، هیچ موقعیتی به پرسپولیس ندادیم، برنده بازی داور بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: فولاد این بستر را دارد که سال آینده مدعی قهرمانی باشد، هیچ موقعیتی به پرسپولیس ندادیم، برنده بازی داور بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید