آماده باش هلال احمر برای امدادرسانی به حوادث سیلاب

به گزارش وبلاگ مستر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 49 تیم هلال احمر در راستای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از سیلاب در حالت آماده باش کامل هستند.

آماده باش هلال احمر برای امدادرسانی به حوادث سیلاب

به گزارش وبلاگ مستر به نقل از ایسنا، محمدرحیم شهریاری، امروز یکشنبه 24 فروردین در جمع وبلاگ مستر با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد جوی، بیان نمود: 196 نیروی هلال احمر در قالب 49 تیم امدادی در 23 پایگاه ثابت، پایگاه امداد هوایی، شعب هلال احمر و تیم های واکنش سریع و دو تیم آنست(سگ های زنده یاب) برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان این که 22 تیم در شعب هلال احمر استان آماده امدادرسانی به حوادث احتمالی هستند، اضافه نمود: همچنین 107 دستگاه خودروی امدادی و پشتیبان آماده بکارگیری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به سیلابی شدن مسیل ها از شهروندان خواستاریم در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها قرار نگیرند و از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند.

شهریاری ادامه داد: همچنین با توجه به کاهش دید افقی و لغزندگی سطح جاده از رانندگان خواستاریم ضمن همراه داشتن وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی، از داشتن زنجیر چرخ و سوخت کافی به خصوص در نقاط کوهستانی اطمینان حاصل نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان این که مرکز 112 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، یادآور شد: هم میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آماده باش هلال احمر برای امدادرسانی به حوادث سیلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش هلال احمر برای امدادرسانی به حوادث سیلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید