سامانه بارشی از پنجشنبه کشور را ترک می نماید

به گزارش وبلاگ مستر، سامانه بارشی که از روز گذشته در غرب، جنوب غربی، دامنه های البرز، زاگرس و سواحل دریای خزر فعال شده، با گذر از خراسان رضوی و جنوبی تا پنجشنبه به تدریج از کشور خارج می گردد.

سامانه بارشی از پنجشنبه کشور را ترک می نماید

به گزارش وبلاگ مستر به نقل از مهر، بر اساس نقشه های آینده نگری سازمان هواشناسی امروز (سه شنبه) سامانه بارشی در غرب، جنوب غربی، دامنه های البرز و زاگرس به هم سواحل دریای خزر فعال است.

بر اساس گزارش این نقشه ها بارش در غرب و جنوب غرب گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد. در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش به صورت برف خواهد بود و شدت بارش در استان های لرستان شمال خوزستان چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد ایلام غرب اصفهان کرمانشاه مرکزی همدان و تهران بیشتر است.

گستره فعالیت این سامانه چهارشنبه علاوه بر مناطق یادشده شرق، شمال شرق و بعضی مناطق جنوب کشور را فرا خواهد گرفت. پنجشنبه نیز در خراسان رضوی شمال خراسان جنوبی بارش پراکنده رخ خواهد داد و سامانه به تدریج از کشور خارج می گردد.

روز آدینه و شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی شده و بعدازظهر یکشنبه به همراه گذر موج تراز میانی جو در شمال غرب و قرار باران و دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین البرز و تهران بارش پراکنده رخ خواهد داد.

بر اساس نقشه های آینده نگری و هم دیدی طی 2 روز آینده در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می گردد و از امروز تا آدینه خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "سامانه بارشی از پنجشنبه کشور را ترک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی از پنجشنبه کشور را ترک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید