استارتاپ

پیشرفت های مهم فناوری هوایی در سال 2020

از هواپیمای فراصوت ریاست جمهوری آمریکا تا تحویل بار اتوماتیک، از هوش مصنوعی گرفته تا تحویل کیت های تشخیص کووید-19، همه از پیشرفت های مهم صنعت هوایی در سال 2020 میلادی بودند. در این نوشتار نگاهی داریم به برخی از مهم ترین رویدادهایی که سال گذشته در فناوری...

22 بهمن 1399

یکشنبه های استارت آپی در حوزه فضایی برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فضایی ایران، هادی جلیلی سرپرست اداره کل توسعه کسب وکارهای فضاپایه گفت: توسعه زیست بوم استارت آپ های فضاپایه و بهبود شرایط کسب و کاری آنها، مستلزم معرفی این زیست بوم به علاقه مندان و شناسایی چالش ها و نیازمندی ها است.

1 آذر 1399

مهمترین حملات سایبری علیه استارت اپ ها

رئیس پلیس فتا تهران با تاکید بر اینکه پلیس حامی استارت آپهاست، گفت: ادامه حیات استارت آپ ها به تامین امنیت آن ها بستگی دارد.

11 مهر 1399

خبرنگاران 84 درصد دانش آموزان عضو سامانه شاد هستند

تهران- خبرنگاران- معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش وگفت: اکنون 84 درصد از کل دانش آموزان کشور عضو سامانه شاد هستند که از این میان 64 درصد از آنها در شبکه های اجتماعی دیگر هم آموزش دیده اند. ارزیابی ها نشان داد آموزش های مجازی بسیار مؤثر بوده است.

20 مرداد 1399

کرونا شرکت اینترنت ماهواره ای را ورشکسته کرد

شرکت وان وب که خدمات اینترنت ماهواره ای ارائه می نماید به دلیل شیوع کووید 19 نتوانسته سرمایه مورد احتیاج را تامین کند و از همین رو اعلام ورشکستگی نموده است.

27 اردیبهشت 1399

چالش های کسب و کار در فضای آنلاین

بنیانگذار یک استارتاپ غذایی توضیحاتی را درباره چالش های کسب و کار در فضای آنلاین ارائه کرد.

20 اردیبهشت 1399

توییت ظریف پس از بازدید از کارخانه نوآوری آزادی

وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: تروریسم اقتصادی ترامپ مانع از دست یابی کارآفرینان به رویاهایشان نمی شود.

14 آذر 1398