کارخانه آسفالت شهرداری بندرعباس تکمیل می گردد

به گزارش وبلاگ مستر، خبرنگاران/هرمزگان رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: زیر ساخت مناسبی برای حل مشکل آسفالت شهر بندرعباس ایجاد شده است و با تداوم حمایت های لازم ، کارخانه آسفالت شهرداری بندرعباس به پشتوانه ای برای تقویت زیر ساخت شهری تبدیل خواهد شد.

کارخانه آسفالت شهرداری بندرعباس تکمیل می گردد

آبتین امیری صبح امروز(سوم اسفندماه) در بازدیدکمسیون عمران شورا و ریس سازمان عمران شهرداری بندرعباس از بخش های مختلف کارخانه آسفالت شهرداری بندرعباس اضافه کرد: بندرعباس دارای محلات متعدد با بافت فرسوده است نوسازی و زیر سازی این محلات احتیاجمند اقدامات زیر بنایی است و بدون ایجاد یک پشتوانه فنی و تولیدی مناسب نمی توان مسائل این محلات را به صورت عمده حل کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: هدف احیا و تکمیل کارخانه آسفالت شهرداری بندرعباس این است که در بخش های مختلف زیر بنایی و عمرانی ، شهرداری بندرعباس در موقع احتیاج از مصالح مورد احتیاج برای آسفالت سطح شهر برخوردار باشد.

وی در خاتمه گفت: تحول در مدیریت سازمان عمران شهرداری بندرعباس امری قابل تقدیر است و با تکمیل بخش های مختلف آسفالت شهرداری بندرعباس ، پشتوانه مهمی برای تقویت زیر ساخت شهری ، خصوصا در زمینه زیر ساخت محلات ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کارخانه آسفالت شهرداری بندرعباس تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه آسفالت شهرداری بندرعباس تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید