شجاعیان: کسانی که انتقاد می نمایند از مسائل ما خبر ندارند، لایق قهرمانی هستیم اگر حمایت شویم

به گزارش وبلاگ مستر، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئن باشید تیم ما با حمایت طرفداران و جنگندگی اعضای تیم قهرمان خواهد شد.

شجاعیان: کسانی که انتقاد می نمایند از مسائل ما خبر ندارند، لایق قهرمانی هستیم اگر حمایت شویم

به گزارش وبلاگ مستر، داریوش شجاعیان در مورد این که استقلال به سختی توانست نساجی مازندران را شکست دهد، گفت: ابتدا درگذشت میناوند و انصاریان را تسلیت می گویم. نمی دانم چرا می گویید که ما به سختی پیروز شدیم. همه دیدند که ما خیلی خوب بازی کردیم و چند فرصت گلزنی هم داشتیم و استفاده نکردیم. تیم ما خیلی خوب شکل گرفته و احتیاج به حمایت طرفداران داریم و امیدوارم همین طور حمایت نمایند تا قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این سوال که مطمئن هستید استقلال قهرمان می گردد؟ گفت: مطمئن باشید این تیم با حمایت طرفداران، جنگندی بازیکنان و یاری کادرفنی و مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره امیدوار هستم که این تیم قهرمان گردد چون لایق قهرمانی هستیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد اعتراض وریا غفوری گفت: من در جریان این موضوع نیستم و باشگاه و فکری بیشتر می توانند در مورد این موضوع صحبت نمایند.

شجاعیان در واکنش به این موضوع که علی رغم صدرنشینی استقلال فشارها روی این تیم زیاد است، توضیح داد: من یکسری چیزهایی را می گویم که خیلی ها اطلاع ندارند. ما زمین تمرین بدی داریم، شاید قشنگ نباشد که بگویم ولی باشگاه استقلال در هتل برای وعده غذایی اعضای تیم هم مشکل دارد. ما در گذشته هر بار که هتل می رفتیم دو نوع غذا داشتیم، مگر می گردد الان یک نوع غذا داشته باشد. من نمی دانم دلیل این اتفاقات چیست. ما از ابتدای فصل پشت هم هستیم ولی حس می کنیم تنها هستیم و کسی را نداریم. ما با اینکه صدرجدول هستیم ولی روی تیم ما هجمه زیاد است. طرفداران ما خیلی فهیم هستند ولی یکسری ها کوشش می نمایند که آنها هم گمراه شوند. یکسری از صفحات مجازی هستند که بازیکنان را تخریب می نمایند. کسانی که اعتراض می نمایند بیایند من مستقیم به آنها مسائل مان را برای آنها می گویم.

وی ادامه داد: من یک سوال دارم، آیا استقلال نباید یک باشگاه بدنسازی داشته باشد؟ ما هفته پیش یک جلسه بعد از 2 ماه بدنسازی کردیم. 4 تا دستگاه بدنسازی در مجموعه تهرانسر گذاشتند و هر روز تمرین می کنیم. نمی دانم مقصر کیست. ولی فقط می خواهم یک مقدار یاری مان نمایند، ما خیلی تنها هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ مستر بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شجاعیان: کسانی که انتقاد می نمایند از مسائل ما خبر ندارند، لایق قهرمانی هستیم اگر حمایت شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعیان: کسانی که انتقاد می نمایند از مسائل ما خبر ندارند، لایق قهرمانی هستیم اگر حمایت شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید