جزئیات نحوه باز شدن پنجره پرسپولیس، قوانین فیفا زیر پا گذاشته شد؟ خبرنگاران

به گزارش وبلاگ مستر، فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بعضی تیم های بدهکار لیگ برتر را به شکل مشروط باز کرد.

جزئیات نحوه باز شدن پنجره پرسپولیس، قوانین فیفا زیر پا گذاشته شد؟ خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مستر، اعلام رسمی خبر باز شدن پنجره جابجاییی پرسپولیس موجب تعجب بسیاری از طرفداران رقبای آنها و مهم تر بازیکنان سابق این باشگاه شد چراکه آنها تاکید داشتند چطور با وجود عدم پرداخت مطالبات شان توسط سرخ پوشان، این اتفاق اتفاق افتاده است.

اما با آنالیز دقیق تر معین می گردد که این اتفاق تنها شامل حال پرسپولیس نشده و بسیاری از تیم های لیگ فزونی که بدهکار هستند، می توانند طی فرآیند معین و دریافت تاییدیه از کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال پنجره جابجاییی خود را باز نموده و قراردادهایشان را ثبت نمایند.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال در خصوص چگونگی باز شدن پنجره جابجاییی زمستانی پرسپولیس اظهار کرد: برای احکامی که در نزدیکی بسته شدن هر پنجره جابجایی می آید، فیفا این رویه را دارد تا محرومیت را با تعهد کتبی و به مدت یک پنجره به تعویق بیندازد و پرسپولیس هم با استفاده از همین قانون فیفا، سه ماه مهلت گرفته تا مطالبات طلبکاران خود از جمله شایان مصلح را پرداخت کند.

او با تاکید بر اینکه در باز شدن پنجره جابجاییی پرسپولیس طبق قوانین فیفا عمل کردیم، گفت: اگر شما احکام قطعی در نزدیکی بسته شدن زمان پنجره جابجایی گرفته باشید، می توانید تنفس بدهید و آن محرومیت را به پنجره بعدی موکول کنید.

نورشرق توضیح داد: ما این کار را کردیم و از پرسپولیسی ها تعهد کتبی پرداخت مطالبات ر ا گرفتیم که در آن، امضای رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه وجود دارد تا این مسئله حل گردد. ضمن اینکه پرسپولیسی ها تا به امروز رضایت هفت بازیکن را نیز گرفته اند.

رئیس کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا دو روز قبل این کار را نکردید و اجازه بازی به مهدی ترابی در ملاقات مقابل صنعت نفت را ندادید، بیان کرد: ما در آن روز تعهد و نامه امضاء شده توسط رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه و همچنین رضایت هفت بازیکن را نداشتیم، اما کوشش های پرسپولیس در این جهت مثبت بود و ما محرومیت پرسپولیس را به پنجره بعدی موکول کردیم.

او یادآور شد: تعهد پرداخت مطالبات تا سه ماه آینده را از باشگاه پرسپولیس گرفته ایم تا تمام این پول ها از جمله پول شایان مصلح تسویه گردد.

نورشرق با اشاره به باز کردن پنجره جابجاییی سایر تیم ها به همین شیوه گفت: درباره تراکتور هم همین رویه طی شد و از این باشگاه چک پرداخت با مهلت یک ماهه برای آقای مظاهری دریافت کردیم که البته آقای مظاهری چک را دریافت ننموده که به خودش ارتباط دارد ولی ما تضمین پرداخت را از باشگاه تراکتور گرفتیم.

رئیس کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال تاکید نمود: در خصوص استقلال و سایر تیم ها نیز به همین رویه عمل می گردد و خواهد شد. در نهایت نیز بنای ما بر این است تا این موضوع را محکم بگیریم چون معتقد هستیم تیم ها باید به قراردادهایشان متعهد باشند.

نورشرق ابراز کرد: در روزهای اخیر از قول من حرف های اشتباه زیادی نقل شده، اما این اظهاراتی که الان بیان کردم، صحت دارد و دقیق است.

با توجه به اظهارات فوق رئیس کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال، پرسپولیس از بازی روز آدینه هفته جاری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل مس نوین کرمان می تواند از مهدی ترابی و شهریار مغانلو، دو خرید جدیدش بهره ببرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات نحوه باز شدن پنجره پرسپولیس، قوانین فیفا زیر پا گذاشته شد؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نحوه باز شدن پنجره پرسپولیس، قوانین فیفا زیر پا گذاشته شد؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید