تصمیم گیری درباره اکران 2 فیلم پرمخاطب در سازمان سینمایی

به گزارش وبلاگ مستر، تصمیم گیری جهت مصوب کردن حمایت از بسته پیشنهادی شورای صنفی نمایش به جلسه آینده کارگروه آنالیز آسیب های کرونا در سینما موکول شد.

تصمیم گیری درباره اکران 2 فیلم پرمخاطب در سازمان سینمایی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ مستر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در آخرین جلسه کارگروه کرونا در سینما پیشنهاد شورای صنفی نمایش مبنی بر حمایت سازمان سینمایی از اکران 2 فیلم با قابلیت کشاندن مردم به سالن های سینما به وسیله مرتضی شایسته دبیر این شورا مطرح شد و پس از بحث و گفتگو، مقرر شد این پیشنهاد در شورای صنفی نمایش کامل تر گردد و در جلسه فوق العاده کارگروه در هفته آینده تصمیم گیری گردد.

در این جلسه حسین انتظامی از سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بابت پیگیری اختصاص وام 4 درصدی جهت تسویه بدهی سینما ها به دفاتر پخش قدردانی و درخواست کرد موانع اداری تنها سینمای به جامانده در این فهرست هم با وجود اتمام مهلت مقرر انجام گردد.

بعلاوه گزارشی به وسیله معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی درباره پرداخت حمایت های کارگروه آنالیز آسیب های کرونا در سینما طی ماه های فروردین و اردیبهشت ارائه شد و حیدری خلیلی از پرداخت 21 میلیارد ریال اردیبهشت ماه تا انتها هفته و 35 میلیارد ریال فروردین ماه تا انتها تیرماه طبق فهرست منتشر شده اطلاع داد.

در ادامه رییس سازمان سینمایی بر انتشار جزییات حمایت های ستاد کرونا در سال گذشته مانند 2 ماهه ابتدای امثال طی روز های آینده تاکید نمود.

سعید رجبی فروتن، محمد رحمتی، منوچهر شاهسواری، محمد قاصد اشرفی، محمدرضا فرجی و مسعود نجفی از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تصمیم گیری درباره اکران 2 فیلم پرمخاطب در سازمان سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیری درباره اکران 2 فیلم پرمخاطب در سازمان سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید