عملیات گسترده حشد در غرب الأنبار ، خطوط امدادرسانی داعش قطع شد

به گزارش وبلاگ مستر، نیرو های حشد شعبی عراق طی عملیاتی گسترده در غرب استان الانبار پیروز شدند خطوط امدادرسانی تروریست های تکفیری داعش را قطع نمایند.

عملیات گسترده حشد در غرب الأنبار ، خطوط امدادرسانی داعش قطع شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مستر به نقل از بغداد الیوم، نیرو های حشد شعبی عراق به سلسله عملیات های ضد تروریستی خود در نقاط مختلف این کشور ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، نیرو های حشد شعبی در جدیدترین عملیات خود مواضع تروریست های تکفیری داعش در غرب استان الانبار را هدف قرار دادند.

رسانه های عرب زبان اظهار داشتند که در جریان عملیات مذکور، نیرو های حشد شعبی پیروز شدند خطوط امدادرسانی داعش در غرب الانبار را قطع نمایند.

همچنین قاسم مصلح فرمانده عملیات حشد شعبی در استان الانبار اظهار داشت که نیرو های این گروه مقاومتی 3 تونل متعلق به داعش را در غرب الانبار کشف و تخریب کردند.

این درحالی است که روز گذشته زحام الجبوری فرمانده لشکر نداء دیالی وابسته به حشد شعبی اظهار داشت که نیرو های این سازمان عملیات خود را در منطقه زور المقدادیه (45 کیلومتری شمال شرق بعقوبه) واقع در استان دیالی شروع کردند.

وی با بیان این مطلب گفته بود: این عملیات، بر اساس اطلاعات بسیار مهمی درباره مقر های داعشی در باغات زور المقدادیه شروع شد. این منطقه، بسیار صعب العبور است.

الجبوری در ادامه تأکید نموده بود: مهمترین نتایجی که در ساعات نخست این عملیات به دست آمد، شناسایی یک مقر و کشف تجهیزات نظامی، مواد منفجره و خنثی ساز بسته های انفجاری بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عملیات گسترده حشد در غرب الأنبار ، خطوط امدادرسانی داعش قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات گسترده حشد در غرب الأنبار ، خطوط امدادرسانی داعش قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید