صندوق لوتوس در سه ماه آینده 21 درصد سود پرداخت می نماید

به گزارش وبلاگ مستر، صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان پیش بینی سود سه ماه آینده سرمایه گذاران خود را معادل 21 درصد سود سالانه گفت.

صندوق لوتوس در سه ماه آینده 21 درصد سود پرداخت می نماید

به گزارش روابط عمومی، تامین سرمایه لوتوس پارسیان به عنوان مدیر صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان، سود سه ماه آینده (اسفند 1400، فروردین و اردیبهشت 1401) این صندوق را 21 درصد سود سالانه پیش بینی و گفت. این درحالی است که مدیر صندوق همیشه حداقل سود قابل دستیابی را پیش بینی و اعلام می نماید و در صورت کسب سود بالاتر از آن نیز سود اضافه به سرمایه گذاران پرداخت می گردد.

صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان از نوع صندوق های با عایدی ثابت و تقسیم سود است که از سال 1391 به وسیله تامین سرمایه لوتوس پارسیان تاسیس شد و از آن موقع تا کنون فعالیت دارد. این صندوق در مقاطع ماهانه سود به سرمایه گذاران خود پرداخت می نماید. صندوق لوتوس پارسیان هر ماه در تاریخ 25ام محاسبات سود را اعمال می نماید و اولین روزِ کاری بعد از 25ام سود را به حساب سرمایه گذاران پرداخت می نماید. منظور از روزِ کاری، روزهای شنبه تا چهارشنبه غیر تعطیل در تقویم رسمی کشور است و پرداخت سود ممکن است تا انتها روز یاد شده زمانبر گردد.

برای سرمایه گذاری در این صندوق ضروری است در پرتال تامین سرمایه لوتوس پارسیان ثبت نام نموده و کد کاربری و رمز عبور دریافت نموده باشید. چنانچه قبلا در پرتال سرمایه گذاری لوتوس ثبت نام ننموده اید، ضروری است ابتدا در سامانه سجام ثبت نام نموده و احراز هویت شوید و سپس با ثبت نام در پرتال لوتوس کد کاربری و رمز عبور دریافت کنید و به وسیله سیستم آنلاین معامله (صدور و ابطال) واحدهای سرمایه گذاری این صندوق را انجام دهید. (برای مشاهده ویدئوی راهنمای ثبت نام در مرکز سرمایه گذاری آنلاین لوتوس اینجا کلیک کنید).

از مزایای صندوق لوتوس پارسیان این است که سرمایه گذاری در این صندوق با رقم بسیار کم امکان پذیر است به نحوی که فقط با 110 هزار تومان (یک واحد سرمایه گذاری) می توانید در این صندوق سرمایه گذاری کنید و سودِ با ثبات و در عین حال بالاتر از سپرده بانکی دریافت کنید.

لازم به ذکر است روزهای 25 ام هر ماه به علت فرا رسیدن تاریخ اعمال سود، امکان صدور در صندوق لوتوس پارسیان وجود ندارد و اولین روزِ کاری بعد از 25 ام هر ماه نیز برترین زمان برای ورود به این سرمایه گذاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این صندوق به مطلب آشنایی با صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان در وب سایت www.lotusib.ir مراجعه کنید.

منبع: فرارو

به "صندوق لوتوس در سه ماه آینده 21 درصد سود پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق لوتوس در سه ماه آینده 21 درصد سود پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید