خبرنگاران کاهش دما و بارش برف و باران در خراسان رضوی پیش بینی می گردد

به گزارش وبلاگ مستر، مشهد- خبرنگاران- بر اساس پیش بینی های اداره کل هوا شناسی خراسان رضوی یک سامانه بارشی فعال از عصر پنجشنبه هفته جاری وارد این استان می گردد که پیامد آن کاهش شدید دما، بارش باران و احتمال آبگرفتگی و بارش برف در منطقه ها سردسیر است.

خبرنگاران کاهش دما و بارش برف و باران در خراسان رضوی پیش بینی می گردد

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز سه شنبه به خبرنگار وبلاگ مستر گفت: از روز شنبه هفته آینده هم در منطقه ها سردسیر استان بارش برف و در دیگر منطقه ها بارش باران پیش بینی می گردد.

مرتضی اثمری اضافه نمود: اوج کاهش دمای هوا در شهر مشهد هم بامداد یکشنبه خواهد بود و کمینه دمای هوای مشهد به سه درجه زیرصفر و در منطقه ها کوهستانی به پنج درجه زیرصفر می رسد و بروز بوران و کولاک در جاده های مرتفع و برفگیر هم دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین چهار تا 14 درجه سلسیوس در نوسان بود و باخرز با دمای هوای یک درجه سلسیوس و مه ولات با دمای هوای 22 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر استان گزارش شده است.

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین سرعت وزش باد هم در جغتای با 50 کیلومتر در ساعت گزارش شده و برای 24 ساعت آینده افزایش دمای هوا، ابرناکی و گاهی افزایش باد و بارش های پراکنده در منطقه ها شمالی پیش بینی می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کاهش دما و بارش برف و باران در خراسان رضوی پیش بینی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش دما و بارش برف و باران در خراسان رضوی پیش بینی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید