تشکیل کمپین همیار گردشگری برای پیشگیری از شیوع کرونا در بوشهر

به گزارش وبلاگ مستر، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری بوشهر از تشکیل کمپین همیار گردشگری در استان اطلاع داد و اضافه کرد: در این شرایط مردم به عنوان همیار در کنار مسئولان باشند.

تشکیل کمپین همیار گردشگری برای پیشگیری از شیوع کرونا در بوشهر

به گزارش وبلاگ مستر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی بوشهر، سکینه سالاری گفت: در روزهای اخیر با برنامه های پیشگیرانه متعدد هم سو با شورای استانی و ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات مثبتی در استان صورت گرفته است و به همین دلیل بعضی از همشهریان با تشکیل کمپین همیار معاون جهانگردی، به یاری رسانی و بهبود شرایط در این شرایط پیوسته اند.

او به تعطیلی مراکز اقامتی بدون مجوز مانند خانه های مبله اشاره نمود و اضافه نمود: این کمپین به منظور عدم پذیرش مهمان، مسافر و جهانگرد در منازل شکل گرفته تا با انجام این کار بخشی از دغدغه مسئولان و مردم نسبت به فعالیت خانه های مسافر و مبله برطرف گردد، با توجه به همیاری و همکاری آن ها و اطلاع رسانی به موقع با متخلفان برابر قانون برخورد می گردد.

سالاری توضیح داد: در این کمپین به غیر از عدم پذیرش مهمان، همیاران نسبت به هدایت مردم در مورد عدم خدمات رسانی به مسافران، تعطیلی مراکز جهانگردی و تأسیسات و ممنوعیت های ابلاغی که از طرف این معاونت اعلام می گردد، کوشش می نمایند و این نشان دهنده دلسوزی و احترام به یکدیگر است.

سرپرست معاونت جهانگردی و سرمایه گذاری بوشهر بیان نمود: بی تردید همسویی مردم و مسئولان در شرایط بحرانی یاری خواهد نمود تا کوشش ها نتیجه بخش تر باشد و فرایند بهبودی شرایط تسریع گردد و ما از همه مردم می خواهیم در این شرایط سفر ننمایند و ما را به منظور اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی یاری نمایند.

منبع: میراث آریا

به "تشکیل کمپین همیار گردشگری برای پیشگیری از شیوع کرونا در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمپین همیار گردشگری برای پیشگیری از شیوع کرونا در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید